Reklamacije
Reklamacije
Kupac robu može da vrati u sledećim slučajevima:
- Kupac zakonski može vratiti robu u roku od 14 dana od preuzimanja proizvoda, slanjem robe kurirskom službom. U tom slučaju se obračunavaju i radni i neradni dani.
- Ukoliko su greškom fakturisani proizvodi koje kupac nije poručio, rok za započinjanje procedure povraćaja proizvoda je 24h od trenutka prijema proizvoda.
U roku od 14 dana kupac može vratiti proizvode bez ikakvog objašnjenja i tražiti zamenu za drugi, uz korekciju cene (doplatu ili povrat dela novca), ili da zahteva povrat novca. Zbog ovoga je najbolje proveriti proizvode prilikom kupovine ili po prijemu od strane kurirske službe. U slučaju da se porudžbina reklamira nakon isteka 14 dana, zbog nedostatka ili neispravnosti, potrebno nam je dostaviti proizvod nazad.
Ukoliko se proizvod vraća, zakonski rok je 14 dana od prijema robe od kurira i vraćeni proizvod mora da sadrži sledeće:
- Proizvod/Proizvode koji se vraćaju i garantni list (ukoliko proizvod sadrži garantni list)
- Kopija računa (Original računa kupac zadržava kao dokaz o izvršenoj kupovini)
- Razlog vraćanja napisan na papiru (osnovni razlog vraćanja proizvoda)
Kupac je dužan da proizvode vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od datuma prijema paketa. Troškove vraćanja proizvoda snosi isključivo kupac i u obavezi je da ih plati prilikom povrata proizvoda.
Za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja proizvodom na način koji nije adekvatan, odnosno usled nepridržavanja uputstva za upotrebu, i drugih vidova neadekvatnog rukovanja isključivo je odgovoran kupac.
Povraćaj novca
Dendrolog doo je dužan da izvrši povraćaj sredstava koje je primio od kupca najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio zahtev za odustanak od kupovine.
Dendrolog doo može odložiti povraćaj sredstava ukoliko ne dobije proizvode koji se vraćaju, odnosno ukoliko kupac ne dostavi dokaz da je proizvode poslao. Po prijemo proizvoda služba reklamacija će utvrditi stanje i ispravnost proizvoda. Ukoliko su ispoštovani navedeni kriterijumi odobriti povraćaj novca kupcu u skladu sa zakonskim obavezama.
Izuzeci od prava na povrat novca mogu biti sledeći:
- Proizvodi proizvedeni prema posebnim zahtevima kupca;
- Jasno personalizovani proizvodi;
- Izvršenje unapred ugovorene usluge;
Po prijemu zahteva za povrat sredstava kod ovakvih proizvoda/usluga Dendrolog doo će utvrditi stanje i ispravnost proizvoda/usluga i odlučiti o razduženju ili iznalaženju najadekvatnijeg rešenja.
Ukoliko je pošiljka stigla oštećena, neophodno je kontaktirati kurirsku službu koja je isporučila paket u roku od 24 sata. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte naš servis kako bi vam poslali zamenu.
Servisiranje i povraćaj novca
Kod prijema proizvoda koji nisu bili ispravni pri pokušaju instalacije ili kod prvog puštanja u rad serviser je u obavezi da prvo proveri opravdanost reklamacije i kompletnost reklamiranih uređaja pre nego što pristupi zameni proizvoda ili vraćanju novca. Rok za odgovor po prigovoru je 8 dana od dana podnošenja reklamacije. Ili od dana kada uređaj bude isporučen kurirskom službom našoj službi reklamacija. Nakon toga se donosi odluka o tome da li će se isporučiti novi proizvod ili će novac biti vraćen.
Reklamacije na funkcionalnu ispravnost proizvoda prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad, biće prihvaćena samo ako se reklamirana roba vraća kompletna. Roba mora biti u originalnoj ambalaži i ovlašćeni serviser mora potvrditi navode reklamacije.
Prilikom reklamacije proizvoda za koje je Dendrolog doo dužan za nesaobraznost, kupac je dužan:
- da reklamirani proizvod pošalje kurirskom službom u originalnoj ambalaži.
- da podnese na uvid kopiju računa o kupovini (i garantni list u slučaju da je rok za saobraznost robe duži od 24 meseca)
- da detaljno opiše primećenu neispravnost i opis uslova i sredine u kojoj je proizvod radio kada je došlo do neispravnosti;
Za više informacija možete nas kontaktirati na info@dendrolog.rs
Servis
Ukoliko se tokom korišćenja proizvoda dogodi kvar u garantnom roku koji nije uzrokovan nepravilnim korišćenjem proizvoda, proizvod možete reklamirati. Odgovor na reklamaciju biće dostavljen u roku od 8 od dana reklamiranja proizvoda. Nakon toga reklamacija će biti rešena u primerenom roku.
Uz uređaj je neophodno dostaviti originalni garantni list (ukoliko je dobijen uz uređaj) i kopiju računa. Proizvode adekvatno upakovati u originalno pakovanje.
Napisati što detaljniji opis neispravnosti. Ukoliko se neispravnost manifestuje posle dužeg vremena rada, napisati koliko je vremena potrebno da se to desi. Takođe je poželjno navesti sve specifičnosti ukoliko neispravnost nije uobičajena. Izbegavati kratke i nepotpune opise neispravnosti. Tako možemo doći u situaciju da ne otklonimo neispravnost i vratimo proizvod koji je servisiran, a i dalje nesipravan. Budite što detaljniji u opisu.
Proizvodi sa fizičkim oštećenjem kao i proizvodi koji nisu korišćeni prema proizvođačkoj specifikaciji ne podležu reklamaciji. Za nesaobraznost nastalu oštećenjem ili nestručnim rukovanjem odgovoran je kupac.
Prilikom odustanka od kupovine kupac je dužan da popuni Izjavu o odustanku od ugovora o kupoprodaji na daljinu i da je pošalje zajedno sa predmetom odustanka. Izjavu možete preuzeti ovde.
Napomena: Slike su informativnog karaktera. Iako se trudimo da svaki proizvod prikažemo što verodostojnije, moguća su odstupanja izgleda proizvoda i fotografije na stranici proizvoda.